• Modulārā izglītības programma “Lauksaimniecība” ar iegūstamo kvalifikāciju “Lauksaimniecības mehanizācijas tehniķis” darba grupā izstrādāta 2020. gadā.
• 2020. gadā izstrādāts mācību plāns un mācību procesa grafiks.
• Ar 2020./2021. mācību gadu izglītības iestādēs uzsākta programmas apmācība.
• Izglītības programmu realizē 4 profesionālajās izglītības iestādēs:
Kandavas Lauksaimniecības tehnikumā Kandavā un teritoriālajās struktūrvienībās Cīravā un Saulainē,
Latgales industriālā tehnikuma Višķu struktūrvienībā,
Latvijas Lauksaimniecības universitātes Malnavas koledžā,
Vidzemes Tehnoloģiju un dizaina tehnikumā.
• 2021. gadā izstrādāta izglītības paraugprogramma.
• Līdz ar izglītības programmas apmācības sākumu, metodiskā darba veikšanai izveidota darba grupa, kurā iesaistīti visu programmu realizējošo izglītības iestāžu profesionālo mācību kursu skolotāji un metodiķi, kā arī nozares darba devēju pārstāvis, Lauksaimniecības un industriālās tehnikas asociācijas (LITA, iepriekš LTRTA) valdes priekšsēdētājs A. Laurinovičs. Metodiskajās sanāksmēs aicināti piedalīties arī Valsts izglītības satura centra Profesionālās izglītības satura nodrošinājuma nodaļas pārstāvji un Eiropas Sociālā fonda projekta 8.5.3.0/16/I/001
Profesionālās izglītības iestāžu efektīva pārvaldība un personāla kompetences pilnveide” vecākā eksperte aprobācijas un profesionālās pilnveides jautājumos I. Tone.
• 2020./2021. mācību gadā no metodiskās darba grupas sanāksmēs galvenie paveiktā darba virzieni:
Izskatīts 1. mācību gadā realizējamo moduļu “Lauksaimniecības mehanizācijas pamati”, “Atslēdznieka darbi”, “Demontāža un montāža”, “Mehanizēta lauksaimniecības dzīvnieku ēdināšana un kopšana” saturs, pārrunātas realizēšanas iespējas, pielietojamās mācību metodes,
Apspriests moduļu noslēguma pārbaudījumu saturs,
Izveidots moduļa “Lauksaimniecības mehanizācijas pamati” noslēguma pārbaudījuma – eksāmena saturs,
Apspriestas aktuālā skolotāju profesionālās pilnveides semināru tēmas,
Organizēts skolotāju profesionālās kompetences pilnveides seminārs “Starpdisciplināro mācību būtība un nozīme, ieviešot jauno kompetenču pieeju mācību saturā” ar tēmām : Modulāro izglītības programmu aprobācija. Metodiskā darba vadība. Efektīvas mācīšanās pamati kompetenču pieejā balstītā mācību saturā. Lauksaimniecības tehnikas ražotāju un tirgotāju asociācijas (LTRTA) loma un dalība profesionālās izglītības programmu realizēšanā, satura pilnveidē un aktualizēšanā. Aktuālās spēkratu tehnoloģijas GPS un precīzo tehnoloģiju sistēmas. ,
Apkopots programmas realizēšanai nepieciešamās tehnikas un agregātu klāsts, to pieejamība katrai izglītības iestādei un nomas iespēja no LITA.
• 2021./2022. mācību gadā metodiskās darba grupas sanāksmēs galvenie paveiktā darba virzieni:
Izskatīts 2. mācību gadā realizējamo moduļu “Lauksaimniecības tehnikas un iekārtu ekspluatācija”, “Lauksaimniecības tehnikas un iekārtu tehniskā apkope” saturs, pārrunātas realizēšanas iespējas, tehnikas un iekārtu nodrošinājums, pielietojamās mācību metodes,
Organizēts skolotāju profesionālās kompetences pilnveides seminārs “Aktualitātes lauksaimniecībā” ar tēmām : Zaļais kurss lauksaimniecībā. Meristēmu kultūras dārzaugiem. Kauleņkoku audzēšanas tehnoloģijas, šķirņu izvēle.,
Veidota kvalifikācijas eksāmena teorētisko jautājumu bāze,
Izveidots moduļa “Lauksaimniecības tehnikas un iekārtu ekspluatācija” noslēguma pārbaudījuma – eksāmena saturs,
Izskatīts Vācijas lauksaimniecības mācību centra DEUL izstrādātais mācību metodiskais materiāls lauksaimniecības izglītības programmām un apspriesta LITA valdes priekšsēdētaja A. Laurinoviča piedāvātā iespēja un meklēti risinājumi izglītības iestādēm to iegādāties,
Izveidota un darba grupas sastāvam kopīgota metodisko izstrādņu un informācijas apmaiņas un uzglabāšanas vietne (disks).
• 2022./2023. mācību gadā metodiskās darba grupas sanāksmes paveiktā darba virzieni:
• Izstrādāts moduļa “Lauksaimniecības tehnikas un iekārtu tehniskā apkope” noslēguma pārbaudījuma – eksāmena saturs,
• Izskatīti 3. mācību gadā realizējamo moduļu “Mehanizēta kultūraugu audzēšana un glabāšana”, “Lauksaimniecības tehnikas un iekārtu defektu novēršana” saturs, realizēšanas iespējas, tehnikas un agregātu nepieciešamība, mācību metodes,
• Papildināta kvalifikācijas eksāmenu teorētisko jautājumu bāze,
• Veiktas izmaiņas (nebūtiski grozījumi) mācību plānā, saistībā ar moduļa “Traktortehnikas vadītāju sagatavošana” pārcelšanu no 3. mācību gada uz 1. mācību gadu.