FRĒZĒŠANAS UN VIRPOŠANAS KURSI

KLT • 2024. gada 3. janvāris

FRĒZĒŠANAS UN VIRPOŠANAS KURSI

FRĒZĒŠANAS UN VIRPOŠANAS KURSI (pēc grupas nokomplektēšanas)


Vieta: Kandava, Valteru iela 6

Programmas veids: Pieaugušo neformālā izglītība

Pedagogs: Ilmārs Pelīte


Kursi notiks: Pirmdienās, trešdienās un piektdienās

(kopā: 32 stundas)

plkst. 17.00 - 20.00

Maksa: 80 euro


Virpošana

Programmas mērķis ir gūt izpratni, zināšanas izglītojamajiem par virpošanas pamatveidiem, apgūt prasmes virpošanā.

Izglītības programmas uzdevumi.

Izglītības procesā apgūt zināšanas un prasmes:

  1. Apgūt virpošanas griezējinstrumentu veidus, paņēmienus;
  2. Apgūt vītņu veidus;
  3. Pamatiemaņas cilindrisku virsmu virpošanā;
  4. Pamatiemaņas ārējo un iekšējo vītņu virpošanā;

Izglītības programmas sasniedzamais rezultāts.

1.  Spēja izvēlēties un novērtēt darba veikšanai nepieciešamos materiālus, instrumentus, palīgierīces un palīgmateriālus;

2.  Spēja pārbaudīt, novērtēt un lietot virpotāja instrumentus un aprīkojumu, individuālos un kolektīvos aizsardzības līdzekļus atbilstoši darba aizsardzības prasībām;

3.  Zina virpošanas pamatprincipus un metodes.

4.  Spēja izgatavot detaļu, ievērojot tehnoloģisko procesu.


FRĒZĒŠANA

Programmas mērķis: ir gūt izpratni, zināšanas izglītojamajiem par frēzēšanas pamatveidiem, apgūt prasmes frēzēšanā.

Izglītības programmas uzdevumi.

Izglītības procesā apgūt zināšanas un prasmes:

           

1. Spēja izvēlēties darba uzdevuma veikšanai nepieciešamos materiālus, mērinstrumentus, griezējinstrumentus, palīgierīces un palīgmateriālus.

2.  Apgūst frēzēt plakanas, slīpas virsmas, rievas un izciļņus, cilindriskās, līkloču veida virsmas un fasonvirsmas.

3.  Prast veikt sarežģītus frēzēšanas darbus.

 

Izglītības programmas sasniedzamais rezultāts.

 

1.    Spēja lietot informāciju un izpildīt frēzēšanas darbus. Izprot tehnoloģiskā procesa elementus un to izstrādes būtību.

2.    Spēja izvēlēties darba uzdevumam nepieciešamos materiālus, mērinstrumentus, griezējinstrumentus, palīgierīces un palīgmateriālus.

3.    Zina kā iestatīt griezējinstrumentus, palīgierīces un griešanas režīmus. Darbgalda iestatīšanas pamatprincipus, darba režīmu izvēles nozīmi. Instrumentu un palīgierīču stiprināšanas veidus, darbgalda iestatīšanas pamatprincipus, kā arī pārzina darba režīmu izvēles saskaņošanu ar instrumentiem un materiāliem.



Pieteikšanās un informācija:

 T: 20021050, pieaugusoizglitiba@kandavastehnikums.lv


Autors KLT 2025. gada 5. jūnijs
3. jūnijā Kandavas Lauksaimniecības tehnikumā aizvadīta 4. kursu Žetonu diena!
Autors KLT 2025. gada 29. maijs
Šodien 4 mūsu 3LM kursa audzēkņi devās uz Lietuvu, lai piedalītos starptautiskā konkursā “Tarptautinis konkursas GERIAUSIAS TRAKTORININKAS 2025”!
Autors KLT 2025. gada 22. maijs
Pēdējo 3 dienu laikā pie mums norisinās nozīmīgs notikums – praktiskā daļa profesionālās kvalifikācijas iegūšanai!
Autors KLT 2025. gada 14. maijs
Kaut arī lija lietus, tas nespēja sabojāt kopā būšanas prieku. Šī diena mums sniedza gan lielisku laiku kopā, gan arī nelielu atelpu pirms eksāmenu drudža.
Autors KLT 2025. gada 14. maijs
14. maijā aizvadītas aizraujošas cīņas par 3. un 1. vietu, kurās tika noskaidrota turnīra spēcīgākā komanda. 
Autors KLT 2025. gada 10. maijs
No 5. līdz 10. maijam mūsu skolas skolotāja Iveta Ķevica piedalījās EUROPASS Teacher Academy profesionālās pilnveides kursos “Discovering the Cultural Heritage of Rome”. 
Angļu valodas diena 2025 KLT
Autors KLT 2025. gada 10. maijs
Angļu valodas diena 2025
Autors KLT 2025. gada 9. maijs
Divas aizraujošas dienas Ķīpsalas izstāžu hallē, kur kopā ar Cīravas un Saulaines struktūrvienībām pārstāvējām profesionālo izglītību un stāstījām par Kandavas Lauksaimniecības tehnikuma iespējām.
Autors KLT 2025. gada 8. maijs
Tiksimies no 11. jūlija līdz 13. jūlijam Vērmanes dārzā, kur radošuma gars un mūsu jauniešu degsme skanēs un kustēsies līdz ar citiem talantīgiem Latvijas jauniešiem!
Kandavas čempionāts volejbolā – noslēdzies!
Autors KLT 2025. gada 8. maijs
Kandavas čempionāts vīriešiem 2025 volejbolā – noslēdzies!
Vairāk ziņu